Радомишльська громада

Житомирська область, Житомирський район

ПЛАН заходів щодо запобігання, виявлення та припинення корупції в апараті Радомишльської міської ради та її виконавчих органах на 2025 рік

Дата: 10.02.2025 10:21
Кількість переглядів: 77

Фото без опису

                                        ЗАТВЕРДЖЕНО 

                                                                    Розпорядженням міського голови
                                                 № 27-к від 27.01.2025

                       

ПЛАН

заходів щодо запобігання, виявлення та припинення корупції в апараті Радомишльської міської ради та її виконавчих органах на 2025 рік

 

 


п/п

Назва заходів

Термін виконання

Відповідальні за виконання

1.

Забезпечувати якісний добір і розстановку кадрів на засадах неупередженого конкурсного відбору.

Перевірити чи не призведе укладання трудового договору з кандидатом до порушення антикорупційного законодавства.

Протягом
202
5 року

Конкурсна комісія по проведенню конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування у структурних підрозділах Радомишльської міської ради, інші конкурсні комісії які будуть створенні на виконання  чинного законодавства.

Відділ юридичної та кадрової роботи.

2.

Забезпечувати попередження осіб, які претендують на зайняття посад  в апараті Радомишльської міської ради та її виконавчих органах, про спеціальні обмеження, встановлені Законами України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та Законом України «Про запобігання корупції».

Протягом

2025 року

Керівники відділів, управлінь,

уповноважена особа з питань запобігання вчиненню корупційних правопорушень у міській ради

3.

Забезпечувати проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад посадових осіб міської ради та перевірку передбачену ЗУ «Про очищення влади»

Протягом

2025 року

Відділ юридичної та кадрової роботи,

уповноважена особа з питань запобігання вчиненню корупційних правопорушень у міській ради

4.

Довести до відома посадових осіб які є суб’єктами декларування роз’яснення, матеріалі , сервіси та інструменти, щодо заповнення є-декларацій, які розміщені на сайті Національного агентства: https://wiki.nazk/gov/uaategory/deklaruvannya/; http://bit.ly/3a2Rlbt.

Протягом

 2025 року

Відділ юридичної та кадрової роботи,

уповноважена особа з питань запобігання вчиненню корупційних правопорушень у міській ради

5.

Організувати роз’яснювальну роботу, щодо своєчасного подання суб’єктами декларування шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (далі - Національне агентство) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій  місцевого самоврядування (далі – декларації) за 2024 рік за формою, що визначена Національним агентством у встановленому законодавством порядку

До 30 березня 2025 року

Відділ юридичної та кадрової роботи міської ради,

уповноважена особа з питань запобігання вчиненню корупційних правопорушень у міській ради

6.

Забезпечувати попередження осіб, які звільняються або іншим чином припиняють діяльність, пов’язану з виконанням функцій місцевого самоврядування, про встановлені обмеження та обов’язок подання е-декларацій

Протягом

2025 року

Керівники відділів, управлінь,

уповноважена особа з питань запобігання вчиненню корупційних правопорушень у міській ради

7.

Забезпечувати попередження осіб, які перебувають у декретній  відпустці про обов’язок подання щорічних е-декларацій.

Протягом

2025 року

Уповноважена особа з питань запобігання вчиненню корупційних правопорушень у міській ради

8.

Здійснити перевірку фактів подання посадовими особами міської ради електронних декларацій та повідомляти Національне агентство про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій у визначеному ним порядку відповідно до статті 49 Закону України «Про запобігання корупції».

Протягом 10 робочих днів з граничної дати подання таких декларацій

Уповноважена особа з питань запобігання вчиненню корупційних правопорушень у міській ради

9.

Надавати суб’єктам звернення до міської ради своєчасно, достовірну, в повному обсязі інформацію, яка підлягає наданню відповідно до Законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про звернення громадян», «Про запобігання корупції».

Протягом

2025 року

Керівники відділів, управлінь.

10.

Надавати, у межах компетенції, методичну допомогу, щодо застосування антикорупційного законодавства працівникам апарату Радомишльської міської ради та її виконавчих органів

Протягом

2025 року

Відділ юридичної та кадрової роботи,

уповноважена особа з питань запобігання вчиненню корупційних правопорушень у міській ради

11.

Повідомляти у письмовій формі керівництво міської ради та спеціально уповноважені суб’єкти у сфері протидії корупції про факти, що можуть свідчити про вчинення корупційних правопорушень посадовими особами органу місцевого самоврядування.

У разі виявлення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення чи одержання інформації про вчинення такого правопорушення

Керівники відділів та управлінь,

 уповноважена особа з питань запобігання вчиненню корупційних правопорушень у міській ради

12.

Проводити відповідні службові розслідування (перевірки) відносно осіб, уповноважених на виконання функцій місцевого самоврядування, у випадку встановлення факту недодержання такими особами антикорупційного законодавства.

Протягом

2025 року

Відділ юридичної та кадрової роботи,

уповноважена особа з питань запобігання вчиненню корупційних правопорушень у міській ради

13.

Розглядати повідомлення про порушення вимог антикорупційного законодавства, якщо наведена у них інформація стосується конкретної посадової особи міської ради, містить фактичні дані, які можуть бути перевірені.

Якщо розгляд повідомлення викривача не належить до компетенції установи – про це установа інформує викривача у 3-денний строк,

якщо повідомлення викривача містить факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень – установа упродовж 24 год письмово повідомляє спецсуб’єкта (прокуратуру, НПУ, НАЗК, НАБУ),

якщо повідомлення викривача стосується дій або бездіяльності керівника установи – повідомлення у 3-денний строк без попередньої перевірки надсилається до НАЗК.

попередня перевірка викладеної у зверненні інформації – до 10 робочих днів, про її результати викривача інформують у 3-денний строк

після попередньої перевірки приймається рішення про:

- призначення проведення перевірки або розслідування – до 30 (45) днів- передачу упродовж 24 год матеріалів до органу досудового розслідування у разі виявлення ознак кримінального правопорушення- передачу упродовж 24 год матеріалів до органу дізнання у разі виявлення ознак кримінального проступку- закриття провадження у разі непідтвердження фактів.

Протягом

2025 року

 

Уповноважена особа з питань запобігання вчиненню корупційних правопорушень у міській ради

14.

Вживати у межах повноважень заходи, розяснювальну роботу,  щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів  посадовими особами апарату Радомишльської міської ради та її виконавчими органами на основі таких принципів:

  • обов’язковість інформування працівниками свого керівника про ситуації, що мають ознаки конфлікту інтересів;
  • недопущення виникнення конфлікту інтересів;
  • індивідуальний підхід при розгляді та оцінюванні кожного окремого випадку, що має ознаки конфлікту інтересів.

Протягом 2025 року

Керівники відділів та управлінь міської,

 


уповноважена особа з питань запобігання вчиненню корупційних правопорушень у міській ради

 

 

 

 

 

 

 

 

                                        ЗАТВЕРДЖЕНО 

                                                                    Розпорядженням міського голови
                                                 № 36-к від 12.02.2024

                       

ПЛАН

заходів щодо запобігання, виявлення та припинення корупції в апараті Радомишльської міської ради та її виконавчих органах на 2024 рік

 

 


п/п

Назва заходів

Термін виконання

Відповідальні за виконання

1.

Забезпечувати якісний добір і розстановку кадрів на засадах неупередженого конкурсного відбору.

Перевірити чи не призведе укладання трудового договору з кандидатом до порушення антикорупційного законодавства.

Протягом
202
4 року

Конкурсна комісія по проведенню конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування у структурних підрозділах Радомишльської міської ради, інші конкурсні комісії які будуть створенні на виконання  чинного законодавства.

Відділ юридичної та кадрової роботи.

2.

Забезпечувати попередження осіб, які претендують на зайняття посад  в апараті Радомишльської міської ради та її виконавчих органах, про спеціальні обмеження, встановлені Законами України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та Законом України «Про запобігання корупції».

Протягом

2024 року

Керівники відділів, управлінь,

уповноважена особа з питань запобігання вчиненню корупційних правопорушень у міській ради

3.

Забезпечувати проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад посадових осіб міської ради та перевірку передбачену ЗУ «Про очищення влади»

Протягом

2024 року

Відділ юридичної та кадрової роботи,

уповноважена особа з питань запобігання вчиненню корупційних правопорушень у міській ради

4.

Довести до відома посадових осіб які є суб’єктами декларування роз’яснення, матеріалі , сервіси та інструменти, щодо заповнення є-декларацій, які розміщені на сайті Національного агентства: https://wiki.nazk/gov/uaategory/deklaruvannya/; http://bit.ly/3a2Rlbt.

Протягом

 2024 року

Відділ юридичної та кадрової роботи,

уповноважена особа з питань запобігання вчиненню корупційних правопорушень у міській ради

5.

Організувати роз’яснювальну роботу, щодо своєчасного подання суб’єктами декларування шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (далі - Національне агентство) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій  місцевого самоврядування (далі – декларації) за 2024 рік за формою, що визначена Національним агентством у встановленому законодавством порядку

До 30 березня 2024 року

Відділ юридичної та кадрової роботи міської ради,

уповноважена особа з питань запобігання вчиненню корупційних правопорушень у міській ради

6.

Забезпечувати попередження осіб, які звільняються або іншим чином припиняють діяльність, пов’язану з виконанням функцій місцевого самоврядування, про встановлені обмеження та обов’язок подання е-декларацій

Протягом

2024 року

Керівники відділів, управлінь,

уповноважена особа з питань запобігання вчиненню корупційних правопорушень у міській ради

7.

Забезпечувати попередження осіб, які перебувають у декретній  відпустці про обов’язок подання щорічних е-декларацій.

Протягом

2024 року

Уповноважена особа з питань запобігання вчиненню корупційних правопорушень у міській ради

8.

Здійснити перевірку фактів подання посадовими особами міської ради електронних декларацій та повідомляти Національне агентство про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій у визначеному ним порядку відповідно до статті 49 Закону України «Про запобігання корупції».

Протягом 10 робочих днів з граничної дати подання таких декларацій

Уповноважена особа з питань запобігання вчиненню корупційних правопорушень у міській ради

9.

Надавати суб’єктам звернення до міської ради своєчасно, достовірну, в повному обсязі інформацію, яка підлягає наданню відповідно до Законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про звернення громадян», «Про запобігання корупції».

Протягом

2024 року

Керівники відділів, управлінь.

10.

Надавати, у межах компетенції, методичну допомогу, щодо застосування антикорупційного законодавства працівникам апарату Радомишльської міської ради та її виконавчих органів

Протягом

2024 року

Відділ юридичної та кадрової роботи,

уповноважена особа з питань запобігання вчиненню корупційних правопорушень у міській ради

11.

Повідомляти у письмовій формі керівництво міської ради та спеціально уповноважені суб’єкти у сфері протидії корупції про факти, що можуть свідчити про вчинення корупційних правопорушень посадовими особами органу місцевого самоврядування.

У разі виявлення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення чи одержання інформації про вчинення такого правопорушення

Керівники відділів та управлінь,

 уповноважена особа з питань запобігання вчиненню корупційних правопорушень у міській ради

12.

Проводити відповідні службові розслідування (перевірки) відносно осіб, уповноважених на виконання функцій місцевого самоврядування, у випадку встановлення факту недодержання такими особами антикорупційного законодавства.

Протягом

2024 року

Відділ юридичної та кадрової роботи,

уповноважена особа з питань запобігання вчиненню корупційних правопорушень у міській ради

13.

Розглядати повідомлення про порушення вимог антикорупційного законодавства, якщо наведена у них інформація стосується конкретної посадової особи міської ради, містить фактичні дані, які можуть бути перевірені.

Якщо розгляд повідомлення викривача не належить до компетенції установи – про це установа інформує викривача у 3-денний строк,

якщо повідомлення викривача містить факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень – установа упродовж 24 год письмово повідомляє спецсуб’єкта (прокуратуру, НПУ, НАЗК, НАБУ),

якщо повідомлення викривача стосується дій або бездіяльності керівника установи – повідомлення у 3-денний строк без попередньої перевірки надсилається до НАЗК.

попередня перевірка викладеної у зверненні інформації – до 10 робочих днів, про її результати викривача інформують у 3-денний строк

після попередньої перевірки приймається рішення про:

- призначення проведення перевірки або розслідування – до 30 (45) днів- передачу упродовж 24 год матеріалів до органу досудового розслідування у разі виявлення ознак кримінального правопорушення- передачу упродовж 24 год матеріалів до органу дізнання у разі виявлення ознак кримінального проступку- закриття провадження у разі непідтвердження фактів.

Протягом

2024 року

 

Уповноважена особа з питань запобігання вчиненню корупційних правопорушень у міській ради

14.

Вживати у межах повноважень заходи, розяснювальну роботу,  щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів  посадовими особами апарату Радомишльської міської ради та її виконавчими органами на основі таких принципів:

  • обов’язковість інформування працівниками свого керівника про ситуації, що мають ознаки конфлікту інтересів;
  • недопущення виникнення конфлікту інтересів;
  • індивідуальний підхід при розгляді та оцінюванні кожного окремого випадку, що має ознаки конфлікту інтересів.

Протягом 2024 року

Керівники відділів та управлінь міської,

 


уповноважена особа з питань запобігання вчиненню корупційних правопорушень у міській ради

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних