Радомишльська громада

Житомирська область, Житомирський район

Публічні консультації: “Удосконалення механізму отримання громадянами України компенсації за житло, пошкоджене та знищене внаслідок збройної агресії росії проти України”

Дата: 20.09.2023 12:41
Кількість переглядів: 86

     Голова комітету Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування Олена Шуляк у партнерстві з ГО ‘‘Інститут Республіка’’ запрошує до публічних консультацій громадян, юридичних осіб, чиє житло було пошкоджене, або знищене внаслідок збройної агресії росії проти України.

До публічної консультації можуть долучитися учасники, які наразі проживають в північних регіонах України і мають пошкоджене майно або ті, хто має пошкоджене майно в даному регіоні, але наразі проживає як внутрішньо переміщена особа в іншій області України або за кордоном.

Також, запрошуються народні депутати України, представники міністерств, надавачів послуг, які залучені до механізму компенсацій, представники громадських організацій та інші спеціалісти та експерти з питань даної теми.

Мета оголошених публічних консультацій: зібрати факти та думки на тему компенсації за пошкоджене/знищене майно від усіх учасників процесу.  Особливу увагу звертаємо на типові недоліки, які зустрічаються найчастіше, та на пропозиції щодо шляхів їх подолання. На основі отриманих даних формуємо загальні рекомендації щодо покращення механізму виплати компенсацій.

Запрошуємо Вас взяти участь у публічних консультаціях, які відбудуться у декілька етапів, та виступити під час заходу.

 Також просимо розповсюдити інформацію стосовно цього заходу і можливості взяти участь у ньому поміж всіх зацікавлених осіб.

У разі потреби, більш детальну інформацію можна отримати за посиланнями на консультаційні документи:

 - консультаційний документ: http://surl.li/lcony

- реєстраційна форма для участі: http://surl.li/lbaqw

Звертаємо увагу, що на зазначених ресурсах, також, наявна форма реєстрації, яку мають заповнити бажаючі взяти участь у публічних консультаціях.

 Принагідно інформуємо, що публічні консультації відбуваються у рамках проєкту «Парламент та громадяни: відкритий діалог у період війни», який реалізується громадською організацією «Інститут Республіка» в межах Програми USAID «РАДА: наступне покоління», що виконується ГО «Інтерньюз Україна».

Перша публічна консультація, Напрямок «Північ», відбудеться 20 вересня 2023 року з 16:00 до 18:15 годин.

Додаткову інформацію можна отримати у організаторки заходів «Інституту Республіка» Інни Душка (контактний номер телефону +380961724018).

 

 

Загальний перелік  документів  для  отримання  пільгового кредиту

 

  1. заява на ім'я керівника виконавчого органу фонду про надання кредиту (зразок);

  2. клопотання органу  місцевого   самоврядування   про надання кредиту (зразок);

  3. паспорт громадянина України (для перевірки особи);

  4. довідка про склад сім'ї;

  5. документи, необхідні для визначення рівня платоспроможності позичальника  (довідку  про доходи позичальника і членів його сім'ї, одержані за попередні 6  місяців) або декларацію фізичної особи-підприємця (за 4 квартали);

  6. довідка, видана органом, що здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно про наявність (або відсутність) приватного житла заявника та подружжя;

  7. копія документа, що підтверджує право власності чи користування земельною ділянкою (крім випадків придбання житла);

  8. копія проектно-кошторисної документації або будівельного паспорта, вартість виготовлення яких може входити до суми кредиту (крім випадків придбання або реконструкції житла);

  9. довідка про працевлаштування на підприємстві, в установі та організації;

  10. заява власника житла чи об’єкта незавершеного житлового будівництва про згоду продати його із зазначенням погоджених з індивідуальним забудовником ціни та інших істотних умов договору купівлі-продажу (в разі придбання житла);

  11. документи, що підтверджують статус осіб, на яких поширюється дія пунктів 19 і 20 частини першої статті 6 та абзацу четвертого пункту 1 статті 10 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” (у разі наявності);

  12. довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (у разі наявності);

  13. копія витягу з  рішення сільської та/або селищної ради про відведення земельної ділянки та надання дозволу на забудову (крім випадків придбання, реконструкції житла або спорудження інженерних мереж);

  14. клопотання РДА про надання кредиту;

  15. копія ідентифікаційного податкового номера;

  16. копія свідоцтва про народження дітейразі наявності); 

  17. копія свідоцтва про сплату єдиного податку (для фізичних осіб-підприємців);

  18. згода членів сім’ї на отримання позики та участь майном у виконанні зобов’язань (зразок);

  19. договір про відкриття поточного рахунку фізичної особи в банку (UA2620…);

  20. заява про персональні дані;

  21. гарантійний лист про відсутність інших пільгових кредитів у позичальника та членів його сім’ї;

  22. експертна оцінка будинку та землі;

  23. копія свідоцтва про шлюб/розлучення;

  24. папка-швидкозшивач, папір для роздруківки документів та конверти (великі –А3 або А4) з марками (4 шт);

  25. фотозвіт об’єкта кредитування (фото будинку);

  26. копія паспорту, ІПН, довідка про відкриття поточного рахунку (UA 2620…) на продавця житла або позичальника.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.