КУЛЬТУРНА ІНТЕРВЕНЦІЯ В МИНУЛЕ ЗАРАДИ ПОДОРОЖІ В МАЙБУТНЄ
10 лютого завершилася подача заявок від громад на участь у проєкті «Розробка методології маркування історичних атракцій в малих містах України. Культурна інтервенція в минуле заради подорожі в майбутнє».
Проєкт реалізується Асоціацією сільських, селищних рад та об’єднаних громад України в партнерстві з Державним історико-культурним заповідником міста Острога за фінансової підтримки Українського культурного фонду.
46 громад із центрами у малих міста, селах, селищах з чисельністю населення до 50 тисяч осіб подали заявки на розгляд конкурсної комісії. Основні вимоги до претендентів полягали у наявності на території не менше 15 історико-культурних локацій, які будуть опрацьовуватися у проєкті, а також висока мотивація претендентів.
Кожна громада має свою унікальну історико-культурну спадщину, яка може стати її конкурентною перевагою у розвитку. Знайти цю перевагу та творчо оформити, розробити дизайн пропозицій для туриста – завдання проєкту.
Методика маркування туристичного маршруту малими пластичними формами розробляється у проєкті на прикладі міста Острог Рівненської області. Це місто стане методологічною базою для інших міст-переможців конкурсного відбору, які в рамках проєкту будуть розробляти власні локації, свій неповторний дизайн малих пластичних форм, пов’язаних з історією та культурою свого міста.
Сьогодні 23 лютого о 13:00 під час прес-конференції в Національному інформаційному агенстві «Укрінформ» були оголошені переможці. За результатами відбору Радомишльська громада була відібрана до участі у проекті як слухач даного курсу та зможе перейняти «з перших рук» інноваційний досвід м. Острога у туристичній сфері.