ОГОЛОШЕННЯ
Рішенням 23 сесії VII скликання від 28.11.2019 року № 815
Затверджено технічну документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки комунальної власності площею 10,9360 га, кад. № 1825084400:04:000:0249, цільове призначення: землі запасу (земельні ділянки кожної категорії земель, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам), яка розташована за межами населеного пункту Кичкирівського старостинського округу, Радомишльської міської ради:
- площею 2,0000 га, кад. № 1825084400:04:000:0257, цільове призначення: землі запасу (земельні ділянки кожної категорії земель, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам), яка розташована за межами населеного пункту Кичкирівського старостинського округу, Радомишльської міської ради.
- площею 2,0000 га, кад. № 1825084400:04:000:0258, цільове призначення: землі запасу (земельні ділянки кожної категорії земель, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам), яка розташована за межами населеного пункту Кичкирівського старостинського округу, Радомишльської міської ради.
- площею 2,0000 га, кад. № 1825084400:04:000:0259, цільове призначення: землі запасу (земельні ділянки кожної категорії земель, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам), яка розташована за межами населеного пункту Кичкирівського старостинського округу, Радомишльської міської ради.
- площею 2,0000 га, кад. № 1825084400:04:000:0261, цільове призначення: землі запасу (земельні ділянки кожної категорії земель, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам), яка розташована за межами населеного пункту Кичкирівського старостинського округу, Радомишльської міської ради.
- площею 2,0000 га, кад. № 1825084400:04:000:0262, цільове призначення: землі запасу (земельні ділянки кожної категорії земель, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам), яка розташована за межами населеного пункту Кичкирівського старостинського округу, Радомишльської міської ради.