Радомишльська громада

Житомирська область, Радомишльський район

Бренд для Радомишльської громади, або як громаді стати успішною

Дата: 21.08.2019 12:55
Кількість переглядів: 753

Що таке бренд і для чого він нам потрібен?

Бренд — це не лише лого і слоган, а передовсім певна атмосфера, настрій, культура, репутація, впізнаваність. Процес створення бренду виконує об’єднавче завдання, стає кроком до співпраці та комунікації всіх жителів об’єднаної громади.

Бренд - це не логотипи та гасло, а визначення своїх унікальних відмінностей та переваг, які сприятимуть пізнаваності громади в Україні та світі, допомагатимуть виробленню ідентичності громади, підвищуватимуть економічну та соціальну спроможність територіальної громади, інвестиційну привабливість тощо.

Бренд потрібен громаді для усвідомлення своєї унікальності та створення позитивного іміджу, для промоції міста та місцевих виробників та товарів, залучення інвестицій, туристів, людського капіталу.

Це гарантований капітал, що вкладений в майбутнє громади її мешканців.

 

 Перший крок.

      Розуміючи актуальність та потребу в сучасних технологіях з залучення інвестицій, туристів, фінансових ресурсів, Радомишльська міська рада активно  реалізує стратегію розвитку громади, затверджену на сесії міської ради в березні 2019 року.

         Тому, 20 серпня у міський публічній бібліотеці-медіатеці відбувся семінар на тему «Брендування ОТГ: як громаді заявити про себе». На цей семінар були запрошені фахівці міської ради, історики, краєзнавці, народні майстри, місцеві підприємці та молодь, які працювали над пошуком унікальних особливостей громади, які можуть лягти в основу нового бренду громади. Даний захід відбувся за підтримки  Житомирського Центру розвитку місцевого самоврядування Програми «U-LEAD з Європою». Участь у семінарі взяли Георгій Федорук, радник з регіонального розвитку та Дмитро Клименко, радник з комунікації цього центру.

       З вступним словом до присутніх звернулись Віктор Міхненко - секретар Радомишльської міської ради та Ігор Чудовський - начальник відділу економіки, інвестицій, комунального майна, транспорту та інформаційної діяльності Радомишльської міської ради.

         Варто зауважити, що це не перший досвід співпраці нашої громади з Центром розвитку місцевого самоврядування. У минулому році громада спільно  з фахівцями Центру розробила стратегію розвитку до 2027 року, в якій визначила розвиток туризму та брендування територій одним із завдань. Перехід до планування технічних завдань є надважливим пунктом впровадження стратегії громади.

         У ході проведення семінару виокремлено дві частини:  перша -  теоретична, в якій фахівці з Житомирського Центру розповідали про значення бренду для громади та поетапні шляхи його реалізації. Друга частина – практична, на якій  кожен з присутніх напрацьовував матеріал для формування технічного завдання дизайнерам. Досвідом ділились учасники, які уже працювали над створенням власних брендів. Історики, краєзнавці, підприємці, журналісти, учнівська молодь, кожен пропонував свої елементи , які б могли б увійти до бренду нашої громади.

         Результатом зустрічі стало напрацювання пропозицій, які будуть опрацьовані та надані фахівцям для розробки макету бренду Радомишльської об’єднаної територіальної громади.

        

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь