Радомишльська міська рада запрошує активних та небайдужих мешканців громади на навчальний семінар
Навчальний семінар на тему:
“Брендування ОТГ: як громаді заявити про себе”
Дата проведення: 20.08.2019 року
Місце проведення: публічна бібліотека-медіатека, Соборний майдан, 16, м. Радомишль, 12201
Організатор: Радомишльська міська рада (відділ економічного розвитку, комунальної власності, транспорту, туризму, інвестицій та інформаційної роботи) спільно з Житомирським центром розвитку місцевого самоврядування.
Загальновідомо, що перше враження – найсильніше. Знайомство з селом, містом або громадою часто починається з герба, встановленого перед в’їздом або розміщеного на сторінці в Інтернеті. Від того, наскільки цікаво і геральдично правильно створений герб, відповідно, залежить перше враження від наших міст, сіл і громад.
18 квітня 2019 року на сесії міської ради було затверджено стратегію розвитку Радомишльської міської ОТГ на період до 2027. Наступним важливим логічним етапом є розробка бренду, який виділятиме громаду серед інших, а головне - сформує у більшості мешканців відчуття причетності до життя громади, до її майбутнього.
І герб, і логотип є важливими елементами для ідентичності та промоції громади. Герб – елемент, створений на історії, на природньому середовищі, використовується для формування гордості за минуле. Він є основним знаком для офіційних документів, нагород. Тобто спрямовується в першу чергу на саму громаду. А логотип орієнтований на позитивне сприйняття території іншими, використовується для територіального брендування з метою залучення інвесторів, туристів. Логотип можна легко адаптувати на різні носії: від друкованих матеріалів до сувенірної продукції.
Багато хто може заперечити, що зараз не час для геральдики. Насправді це не вимагає великих витрат – а ось ефект, при вмілому використанні, може бути вельми вражаючим.
На семінарі будуть опрацьовані теоретичні знання з брендування та практичні навики залучення мешканців до цього процесу, наведені успішні практики розробки бренду об’єднаними громадами. Окрім того, кожен учасник зможе взяти участь у “Відкритому мікрофоні. Тема для обговорення: Бренд Радомишльської ОТГ: перші асоціації, думки, поради та пропозиції”.
З радістю анонсуємо наших спікерів:
- Георгій Федорук, радник з регіонального розвитку Житомирського ВП ЦРМС - “Від стратегування до брендування”;
- Дмитро Клименко, радник з комунікації Житомирського ВП ЦРМС “Формування комунікаційної кампанії по створенню бренду: роль та завдання мешканців у цьому процесі”;
- Людмила Карпусь, засновниця та організатор фестивалю “Радомлин” -“Обласний фестиваль млинців “Радомлин” в с. Мала Рача: від ідеї до бренду”;
- Ольга Ткаченко, народна майстриня, екскурсовод в Замку-музей “Радомисль” – “Етно лялька як український бренд”.
- Оксана Лисак, фахівець з інформаційної політика Радомишльської ОТГ «Символіка Радомишльської ОТГ: погляд з минулого у майбутне».
Нам важливо почути думки кожного мешканця громади, який хоче долучитись до обговорення з приводу бачення майбутнього логотипу та нового гербу громади. В подальшому усі зібрані ідеї, пропозиції будуть опрацьовані та систематизовані у єдиний проект. Тому чекаємо Вас 20 серпня о 10.00 в приміщенні Публічної бібліотеки-медіатеки. Беріть із собою свої ідеї та гарний настрій!
Тел. для довідок 4-42-31