Радомишльська громада

Житомирська область, Радомишльський район

Радомишльська міська рада запрошує активних та небайдужих мешканців громади на навчальний семінар

Дата: 15.08.2019 14:20
Кількість переглядів: 725

Навчальний семінар на тему:

Брендування ОТГ: як громаді заявити про себе

 

Дата проведення: 20.08.2019 року

Місце проведення: публічна бібліотека-медіатека, Соборний майдан, 16, м. Радомишль, 12201

Організатор: Радомишльська міська рада (відділ економічного розвитку, комунальної власності, транспорту, туризму, інвестицій та інформаційної роботи) спільно з Житомирським центром розвитку місцевого самоврядування.

 

Загальновідомо, що перше враження – найсильніше. Знайомство з селом, містом або громадою часто починається з герба, встановленого перед в’їздом або розміщеного на сторінці в Інтернеті. Від того, наскільки цікаво і геральдично правильно створений герб, відповідно, залежить перше враження від наших міст, сіл і громад.

18 квітня 2019 року на сесії міської ради було затверджено стратегію розвитку Радомишльської міської ОТГ на період до 2027. Наступним важливим логічним етапом є розробка бренду, який виділятиме громаду серед інших, а головне - сформує у більшості мешканців відчуття причетності до життя громади, до її майбутнього.

І герб, і логотип є важливими елементами для ідентичності та промоції громади. Герб – елемент, створений на історії, на природньому середовищі, використовується для формування гордості за минуле. Він є основним знаком для офіційних документів, нагород. Тобто спрямовується в першу чергу на саму громаду. А логотип орієнтований на позитивне сприйняття території іншими, використовується для територіального брендування з метою залучення інвесторів, туристів. Логотип можна легко адаптувати на різні носії: від друкованих матеріалів до сувенірної продукції.

Багато хто може заперечити, що зараз не час для геральдики. Насправді це не вимагає великих витрат – а ось ефект, при вмілому використанні, може бути вельми вражаючим.

На семінарі будуть опрацьовані теоретичні знання з брендування та практичні навики залучення мешканців до цього процесу, наведені успішні практики розробки бренду об’єднаними громадами. Окрім того,  кожен учасник зможе взяти участь у Відкритому мікрофоні. Тема для обговорення: Бренд Радомишльської ОТГ: перші асоціації, думки, поради та пропозиції.

З радістю анонсуємо наших спікерів:

  1. Георгій Федорук, радник з регіонального розвитку Житомирського ВП ЦРМС - “Від стратегування до брендування”;
  2. Дмитро Клименко, радник з комунікації Житомирського ВП ЦРМС “Формування комунікаційної кампанії по створенню бренду: роль та завдання мешканців у цьому процесі”;
  3. Людмила Карпусь, засновниця та організатор фестивалю “Радомлин” -Обласний фестиваль млинців “Радомлин” в с. Мала Рача: від ідеї до бренду”;
  4. Ольга Ткаченко, народна майстриня, екскурсовод в Замку-музей “Радомисль” – “Етно лялька як український бренд”.
  5. Оксана Лисак, фахівець з інформаційної політика Радомишльської ОТГ «Символіка Радомишльської ОТГ: погляд з минулого у майбутне».

 

Нам важливо почути думки кожного мешканця громади, який хоче долучитись до обговорення з приводу бачення майбутнього логотипу та нового гербу громади. В подальшому усі зібрані ідеї, пропозиції будуть опрацьовані та систематизовані у єдиний проект. Тому чекаємо Вас 20 серпня о 10.00 в приміщенні Публічної бібліотеки-медіатеки. Беріть із собою свої ідеї та гарний настрій!

Тел. для довідок 4-42-31

Facebook


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь