«Формування бренду дозволить нам визначити своє позиціювання в великій масі вже наявних громад. Крім того, ми маємо сформувати власне бачення нашої громади та комунікувати його із тими цільовими аудиторіями, які цікавлять нас для розвитку територій», - наголошує Олена Яцківська, фахівець Радомишльської міської ради.
22 липня у громаді відбулась зустріч фахівців громади з Георгієм Федоруком, радником з регіонального розвитку Житомирського Центру розвитку місцевого самоврядування Програми «U-LEAD з Європою», під час якої було обговорено низку кроків та заходів для реалізації Стратегії розвитку громади до 2027 року.
«Минулого року Житомирський Центр допоміг команді громади розробити стратегію. І одним із технічних завдань цього документу є створення бренду. Сьогодні ми підійшли до того щоб сформувати бачення та зібрати інформацію для реалізації цього проєкту», - розповідає Георгій Федорук, радник з регіонального розвитку Житомирського Центру.
На зустрічі домовились зібрати інформацію про громаду, історію сіл та будівель, цікаві проєкти та легенди. Саме ці дані ляжуть в основу бренду та допоможуть розробити логотип.
Розробка нового бренду дозволить громаді активізувати розвиток туристичної галузі та презентувати себе серед більш як тисячі об’єднаних громад. На сьогодні розробили брендбуки Баранівська та Городницька ОТГ.
Нагадаємо, що у 2018 році громада розробила туристичний маршрут.
© 2018 ЦРМС