Фахівців громад Житомирщини навчали маркетингу соціальних мереж
Налагодження комунікації між мешканцями та владою громади надважливе завдання, виконання якого дозволить успішно реалізувати поставленні завдання. Тому, спеціалісти із зв’язків з громадськістю, мають повною мірою використовувати доступні канали спілкування та поширення інформації для громади.
У Житомирському Центрі розвитку місцевого самоврядування, створеного Програмою «U-LEAD з Європою» та Мінрегіоном, відбувся тренінг «Висвітлення діяльності ОТГ» для 20 фахівців громад регіону. На навчанні Дмитро Клименко, радник з комунікації Житомирського Центру акцентував увагу колег на важливості ефективного використання всіх наявних каналів комунікації:
«Постійна та ефективна комунікація із населенням дозволить швидко реалізувати задумане. Щоб досягти такого результати потрібно працювати з усіма цільовими аудиторіями використовуючи різні канали комунікації»
Програма тренінгу передбачала опрацювання методики роботи із сайтом громади, ведення акаунтів у соціальних мережах та підготовку та видання інформаційних бюлетенів громади. Учасники заходу поділились своїм досвідом роботи із соціальними мережами та підготовки інформаційних бюлетенів.
«Ми поширюємо інформацію всіма можливими каналами – сайт громади, сторінка у Фейсбуці та через видання інформаційного бюлетеня громади. Кожен із цих каналів направлений на свою цільову аудиторію. Зокрема наш бюлетень містить детальну та вичерпну інформацію про життя громади, і користуються ним переважна більшість старші мешканці», - поділилась Лариса Філоненко, начальник відділу культури, туризму та ЗМІ Брусилівської ОТГ.
Крім того, спеціалісти громад отримали можливість познайомитись та поспілкуватись із журналістами телеканалу UA: Житомир Володимиром Ладижцем, Тамілою Бутко, Костянтином Кас’яном та Олександром Рубаном, які розповіли про новий проект телекомпанії «Дебати на вимогу».
«Ми зацікавлені у співпраці із ОТГ, адже у громадах проживає левова частка наших глядачів, тому ми маємо показувати, що відбувається там», - вважає Володимир Ладижець, продюсер телеканалу UA: Житомир.
На завершення заходу спеціалістам громад презентували проект створення місцевих радіостанцій. Іван Натикач, представник Національної ради телебачення та радіомовлення у Житомирській області, розповів про можливості запуску радіостанції громади та умови реалізації цього проекту:
«Місцеве радіо – це мовлення територіальних громад, яке покликане задовольнити потреби населення в доступі до локального інформаційного контенту – переконує Іван Натикач – мовлення громад стимулюватиме розвитку громадянського суспільства, ініціюватиме публічні дискусії щодо місцевих проблем, підвищуватиме компетенцію громадськості щодо питань місцевого самоврядування, сприятиме процесу децентралізації та ефективному захисту прав і свобод громадян».
Такі навчання для фахівців з питань комунікацій громад Житомирський Центр організовує регулярно.